در مقاله پيشين مختصري با تبليغات اينترنتي آشنا شديم. در اين مقاله بر آن هستيم که نکات مهم براي دستيابي به بهترين نتايج در تبليغات اينترنتي را براي شما توضيح دهيم. 


اگر چه دنياي تبليغات اينترنتي گسترده است و نياز به زمان و منابع دارد، با اين راهنماي مقدماتي، شما فقط خواندن را به پايان رسانده ايد که براي شروع نياز به مشاوره و تلاش داريد. شما دنيايي پر از فرصت در دستان خود داريد!


 



  1. 1 داشتن يک وبسايت خوب


واقعا مهم نيست که شما چه نوع تبليغاتي را  منتشر مي کنيد: ماموريت همه آنها اين است که مردم رويشان کليک کرده و به طور مستقيم افراد را به صفحه اي که انتخاب کرده ايد، هدايت کنند.


به همين دليل است که بايد اطمينان حاصل کنيد که يک وبسايت خوب داشته باشيد، آن را بارگيري کرده، با يک طراحي خوب، يک تجربه کاربري سودمند را تضمين کنيد.


زمان لازم را براي تعريف کردن اطلاعاتي که کاربر مي بيند تا به صفحه موردنظر شما برسد، بررسي کنيد و اطمينان حاصل کنيد که مفيد و جذاب است.


 



  1. 2بدرستي بازار خود را بررسي کنيد.


شما مي توانيد بهترين تبليغات را در کل جهان داشته باشيد، بنابراين بازار خود را بررسي کنيد، مخاطب مورد نظر خود را مشخص کنيد، آن را تقسيم بندي کنيد و کاملا مشخص کنيد که کدام هدف را مدنظر قرار مي دهيد تا بتوانيد آگهي هايي ايجاد کنيد که تأثيري بيشتري داشته باشند.



  1. 3 مشخص کنيد چه نوع تبليغي را مي خواهيد استفاده کنيد.


فکر کنيد که شما مشتريان بالقوه را مي شناسيد، نوع تبليغاتي را که براي آنها مناسب است، انتخاب کنيد. آيا مخاطبان شما در فيس بوک هستند؟ در اين صورت کمپين هاي تبليغاتي فيس بوک را انتخاب نماييد. اگر شما فيلم ها را تماشا مي کنيد، کمپين هاي تبليغاتي خود را در YouTube به حداکثر برسانيد.



  1. 4 در مورد اهداف تبليغات اينترنتي فکر کنيد.


تعريف شما از آنچه که مي خواهيد با تبليغات آنلاين خود انجام دهيد، بسيار مهم است تا بتوانيد تبليغات موثري ايجاد کنيد. بنابراين، اگر ميخواهيد ترافيک بيشتري بگيريد، تا منجر به فروش بيشتر، سود بيشتر، بهبود نام برند تجاري تان يا هر چيزي که ميخواهيد  بشود، تصميم بگيريد و سپس تبليغات خود را بر اين اهداف تمرکز کنيد.


 



  1. 5 زمان لازم براي طراحي تبليغات خود را در نظر بگيريد.


به خاطر داشته باشيد که فضاي بسيار کمي براي استفاده از آنچه که مي خواهيد براي انتقال و چگونگي انجام آن را داشته باشيد. بنابراين به حرفهايي که ميخواهيد از آنها استفاده کنيد بيانديشيد، ما به شما عناصر بصري را که  تاکيد ميکنند چه چيزي براي اقداماتي که شما به حداکثر ميرسانيد، موثر است توصيه ميکنيم.


مقدار زماني که شما در طراحي تبليغات خود سرمايه گذاري مي کنيد، مي تواند ضرب شده و حتي نتايج را سه برابر کند. اين کار را به آرامي انجام ندهيد.



  1. 6 تبليغ بايد بسيار روشن و مختصر باشد.


بر خلاف آنچه که در بازاريابي محتوا اتفاق مي افتد، با تبليغات اينترنتي شما، فضايي براي آزمايش و متقاعد کردن مخاطبان خود نداريد. بنابراين، از 10 کلمه استفاده نکنيد زماني که فقط مي توانيد آن را در سه جمله بگوئيد.


تبليغات آنلاين کمي اضطراب آور است و اين شامل توانايي شما در مختصر و برجسته کردن مطالب، مهم است.


فکر کنيد که چرا مخاطبان  بايد بر روي تبليغات شما کليک کنند، در اينصورت خيلي راحت تر به جلو برويد.



  1. 7 از  تماس خوب با دعوت به عمل استفاده کنيد.


براي اينکه مخاطبان شما يک اقدام مشخص را انجام دهند، بايد به آنها بگوييد. اين همان جايي است که دعوت به عمل يا CTA ها، در بازي حضور دارند،  بنابراين هميشه در تبليغات خود آنها را در نظر بگيريد تا مخاطبان شما را جذب کنند.



  1. 8  توجه به عناصر بصري بسيار ضروري است.


ما به عنوان انسان بصري هستيم، و اين به اين معني است که ناچارا تصورات اولين در همه چيز هستند. در مورد آگهي هاي آنلاين اين عامل بسيار مهم است: اگر تبليغ شما داراي طراحي بد، اشتباهات املايي و / يا اشتباهات دستوري، تصاويري با وضوح ضعيف يا عناصر نامناسب باشد، فرصت زيادي را براي ايجاد ارتباط با مخاطب از دست مي دهيد.



  1. 9 نام تجاري خود را فراموش نکنيد.


تصوير برند شما بسيار مهم است؛ بنابراين اطمينان حاصل کنيد که آرم شما در تبليغات گنجانده شود، آنها با رنگ هاي نام تجاري تان هماهنگ شده و بر روي آنچه که مي خواهيد ارسال کنيد روشن ميگردد.


بسيار مهم است که تصوير يک نام تجاري اطمينان، خوش بيني و مسئوليت را انتقال دهد، و البته شما مي توانيد از طريق تبليغات خود به همه اينها دست پيدا کنيد.


اگر مي خواهيد بدانيد که چگونه مي توانيد علامت هاي حاوي تصاوير و محتويات خود را اضافه کنيد، اين به شما کمک خواهد کرد.



  1. 10  همه چيز را کاملا اندازه گيري کنيد.


در نهايت، و مهمتر از همه، اندازه گيري عملکرد تبليغات در زمان واقعي، تجزيه و تحليل کمپين هاي به طور کامل براي به حداکثر رساندن آنچه که کار مي کند و آنچه تغيير نمي کند، و بالاتر از همه، عمل به اين دليل که مسير کسب و کار شما مي تواند با توجه به اين معيارها تغيير کند، ميباشد.


 


آيا اين راهنما در تبليغات اينترنتي مفيد بود؟ نظرات خود را با ما بفرستيد.


اگر شما با خواندن اين مقاله چيزي جديد آموختيد، آن را با مخاطبين خود به اشتراک بگذاريد، دريغ نکنيد، و همچنين مي توانيد بيشتر در مورد چگونگي به حداکثر رساندن کسب و کار خود ياد بگيريد.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

حسینیه دل پیکو رایانه Michelle Alicia تبلیغات در اینستاگرام HTTF CLUB سلاطین دنیای هنر و فناوری جک و مطالب خنده دار شمیم یاس