همانطور که گفتيم تبليغات يک جنبه مهم در موفقيت مشاغل خانگي است. پس بايد توجه داشته باشيد که اگر مردم از محصول يا خدمات شما اطلاع ندارند و نمي توانند آن را خريداري کنند. به دليل فقدان تبليغات در کسب و کار شما است. ما در مقاله قبل درباره اهميت تبليغات در کسب و کار خانگي برايتان گفتيم و همچنين گفتيم که بيش از هر چيز، تبليغات خوب بستگي به شناخت شما از بازار دارد.
حالا ميخواهيم روش هاي تبليغات در کسب و کار خانگي را براي شما شرح دهيم:
- در کسب و کار خانگي بايد يک وب سايت داشته باشيد و سايت خود را براي موتورهاي جستجو بهينه کنيد. بهينه سازي موتور جستجو مربوط به کلمات کليدي و عباراتي است که با افرادي که از موتورهاي جستجو استفاده مي کنند براي يافتن موارد مرتبط با شغل شما استفاده مي کنند.
- چند پيام رسان ايجاد و به بازار عرضه کنيد.
- يک فروشگاه در فروشگاه هاي الکترونيکي آمازون براي فروش محصول جديد يا مورد استفاده، ايجاد کنيد.
- ميتوانيد در سايت هاي تبليغاتي، تيليغات کنيد. که با انتخاب شما ميتواند تبليغات رايکان يا داراي هزينه باشد.
- محصولات خود را در سايت هاي فروشگاهي عرضه کنيد. اين روش تاثير زيادي در ديده شدن محصول يا خدمات شما دارد.
- تبليغات چاپي را فراموش نکنيد. نام برند خود را روي ساک دستي، تقويم، خودکار و غيره چاپ کنيد و همراه با محصول به مشتري عرضه کنيد.
- يک مقاله با موضوع نزديک به کسب و کار خود بنويسيد. و آن را به سايت هاي ديگر ارسال کنيد تا آنها مقاله را نشر دهند.
- يک کارت تبليغاتي چاپ کنيد. خسيس نباشيد. به هر کسي که ممکن است به کسب و کار شما علاقمند باشد، يا ممکن است کسي را بشناسد که به کسب و کار شما علاقه مند است، کمک کنيد تا با خدمات شما آشنا شود.
درباره این سایت