اينترنت بهترين مکان براي قراردادن پيامهاي تبليغاتي و کسب بهترين نتيجه از فعاليتهاي تبليغات است به دليل اينکه در دنياي امروز اينترنت رسانه اي جهاني است که در هر لحظه ميليونها نفر به آن مراجعه مي کنند. بسياري از اشتباهات تبليغ کنندگان باعث ميشود که اثر بخشي تبليغات اينترنتي شان تا حد زيادي کم شود.


1. تبليغات Pop-Up :


پاپ آپ نوعي تبليغات ناخواسته است که در قالب يک صفحه جديد بر روي نمايشگر کاربران اينترنت نمايش داده مي شود. اين تبليغات اثر بخشي چنداني ندارد زيرا بصورت ناخواسته و در مواقعي نقش مزاحم براي کاربر دارد. از طرف ديگر به وجود آمدن تکنولوژي ها و نرم افزارهايي که به صورت خودکار از نمايش پاپ آپ ها جلوگيري مي کنند در بسياري از موارد موجب از دست رفتن فرصت و پول تبليغ دهنده مي شود.


2. پرداخت مبالغ زياد به تهيه کنندگان پيام تبليغاتي :


نرم افزارهايي وجود دارند که با استفاده از آنها مي توان در زماني کم و بدون صرف هزينه تبليغ مورد نظر را طراحي و توليد نمود.


3. اتلاف پول :


هيچ مديري تمايل ندارد که پول خود را براي تبليغاتي که اثربخشي لازم را ندارد، صرف کند. بسياري از مديران براي نمايش تبليغات خود به دنبال سايتهايي مي گردند که بازديد کنندگان بسياري دارند. لازم است قبل از هرکاري مخاطبان هدف خود را به صورت دقيق تعريف کنيد و اطلاع درست از تعداد مخاطبان هدف خود که جزء بازديدکنندگان هستند بدست آوريد تا از اتلاف بيشتر پول شرکت جلوگيري کنيد. 


4. هرمه ( Spam ) :


بازاريابي از طريق ايميل يا پست الکترونيکي از اثربخش ترين شيوه هاي بازاريابي در محيط وب است به شرط آنکه به درستي به کار گرفته شود. اگر شما به ايميل مخاطبان خود نامه هاي بدون درخواست ارسال کنيد ، دچار مشکلات ناشي از ارسال هرمه خواهيد شد. ايميل شما به عنوان هرمه به سرويس دهندگان پست الکترونيک معرفي شده و اينکار باعث مي شود ايميلهاي ارسالي شما به جاي پوشه Inbox به پوشه Spam منتقل شود.


5. ترجيح شيوه و شکل تبليغ به محتواي آن :


بسياري از تبليغ دهندگان شکل و نحوه اجراي تبليغات ( استفاده از انيميشن و. ) را به محتواي تبليغ ترجيح مي دهند. توجه داشته باشيد که هيچ چيز نمي تواند جايگزين مطالبي مهم درخصوص کالا يا خدمات شما شود. لذا در طراحي تبليغاتي خود دقت نمائيد. ساختار و محتواي پيام ، کلمات مورد استفاده و چگونگي معرفي مزايا و قابليتهاي محصول از جمله مواردي است که بايد به آن توجه کافي داشته باشيد.


6. عدم وجود گزينه اي براي اقدام :


به منظور اثربخشي تبليغ به غير از قراردادن نام تجاري شرکت در معرض ديد مخاطبان در قدم بعدي شما بايد به آنها بگوئيد که انتظار داريد چه کاري انجام دهند. به عنوان مثال دعوت به کليک روي تبليغات براي دريافت اطلاعات بيشتر يا حتي فراتر از اين براي کساني که اين واکنش مورد نظر شما را نشان مي دهند پاداش درنظر بگيريد. 


7. استفاده از تبليغات قديمي و تکراري :


تبليغ قديمي و تکراري نمي تواند ارتقاي نام تجاري شما را فراهم سازد. حتي ممکن است به ارزش نام تجاري شما آسيب نيز برساند. هرچند نام تجاري ، شعار تبليغاتي يا لوگوي شما مي تواند براي سالها يکسان باشد ولي شما بايد مرتباً تم هاي خلاقانه اي براي تبليغات خود انتخاب کنيد . تنوع و نوآوري در شکل و محتواي تبليغ مي تواند مانع کسالت و دل زدگي مخاطبان شما شود.


8. تمام تلاش خود را منحصراً معطوف به تبليغات اينترنتي کردن :


از آنجائيکه تمام مخاطبان شما از تبليغات اينترنتي استفاده نمي کنند توجه صرف به تبليغات آنلاين موجب از دست دادن بخشي از مشتريان خواهد شد. بهتر است فعاليتهاي خود را محدود به فضاي اينترنت نکنيد و رسانه هاي ديگر را هم در سبد رسانه اي خود قرار دهيد . اينکار سطح پوشش تبليغات شما را افزايش داده و افراد بيشتري را با شرکت شما آشنا خواهد ساخت .


9. طراحي نامناسب تبليغ :


بهتر است از تصاوير و انيميشنهاي مختلف که باعث حواس پرتي مخاطبان مي شود، استفاده نکنيد همچنين در صورتي که پيام خود را به زبان فارسي درج مي کنيد مطمئن شويد که تمام کاربران به راحتي مي توانند متن تبليغات شما را مشاهده کنند. براي اين منظور از فونتهايي استفاده کنيد که براي همه قابل مشاهده است .


متن پيام را بصورت تصوير درآوريد، کيفيت و حجم فايلهاي مورد استفاده را درنظر داشته باشيد. اگر حجم فايلها زياد باشد ممکن است براي دانلود مخاطب حوصله خود را از دست بدهد.


10. مکان نامناسب :


براي اثربخشي بيشتر تبليغات بايد آنها را در مکان مناسبي قرارداد. قبل از نمايش تبليغ خود از محل دقيق نمايش آن مطمئن شويد. نتايج تبليغ خود را مورد بررسي قراردهيد و بهترين زمان و مکان را براي نمايش تبليغ خود انتخاب کنيد . براي انتخاب مکان مناسب بايد تصاوير ، انيميشنها و ساير بنرهاي موجود در صفحه را هم درنظر داشته باشيد. به طور کلي امکان مشاهده شدن قسمتهاي بالاي صفحه بسيار بيشتر از قسمتهاي پائين صفحه است .


 


اميدواريم شما نيز با توجه به موارد مذکور اثربخشي بيشتري از تبليغات اينترنتي خود بدست آورده و بتوانيد تعداد بيشتري از کاربران اينترنت را با برند و مزاياي محصولات خود آشنا سازيد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تبليغات ,تبليغ ,استفاده ,کنيد ,مخاطبان ,نمايش ,تبليغات اينترنتي ,داشته باشيد ,مطمئن شويد ,درنظر داشته ,نمايش تبليغ ,درنظر داشته باشيد
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Bryan نصرابادنیوز حجاب گروه گپ تلگرام Live Time چاپ کتاب کانال خوانندگی بنده و فیلم های بنده در یوتیوب و اپارات